Saturday, March 12, 2022

Bisaya Pickup Lines cheesy and yummy

 Boy: Kahibaw ba ka nga mura gyud kag paliya ay!

Girl: ha? kay nganu man kuno?

Boy: bisan unsa pa ka pait sa akong nasinati diha kanimo, ikaw gihapon ang sustansya nga gipangeta aning akong dughan...


boy: miga unsa diay imo name?girl: ako name kay leah mae

boy: pila na imong edad?

girl: 23 na intawon ngano mn?

boy: aw pwedi na kaayo hehehe

girl: huh? unsay pwedi ba?


boy: pwedi gyud... pwedi na ta magminyo ba hahaha


girl: migo unsa imong name

boy: Estor miga

girl: taga-diin ka migo?

boy: Nganong nangutana pa man ka nga taga diin ko??

girl: huh?? nangutana lang ngano diay?

boy: dili na man ka angay mangutana kung taga-diin ko kay nagpuyo man ko sa imong heart.


Boy: Pwede uyab nata?

Girl: Dili!

Boy: Kadungog ka sa ako gi-sulti?


Girl: Oo.Boy: Unsa man daw beh?

Girl: Pwede uyab na ta?

Boy: Pwede kaayo!  


Boy: miss maayu kag algebra sa?

Girl: huh? uu.. ngano man?

Boy: can u substitute my x?


Boy: Uy, Babe! Ingon sa doktor, grabe na jud daw ang akong sakit sa kasing-kasing...

Girl: Ha? Unsa man ang gi-ingon sa Doktor?

Boy: Duha ra daw akong pilion.....

it's either ICU or you see me

Boy: Mo Shift nalang kog Civil Engineering oi

Girl: Huh? ngano man? pagsure dha ba!

Boy: Lagi.. Kay magbuhat ko ug taytayan padulong sa imong kasing-kasing..

girl: unsa imong gusto nga course inig college nmo?    

 boy: scientist..

girl: nganu gud kalisod ana?

boy: para ikaw akong LAB.



 Boy: miss,naa ky gidala nga keyboard dha??

Girl: wala raba,ngano mn??

Boy: type mn gd tika.......


boy: "miss, totoy ko"

girl: "unsa? bastos! *SLAPS BOY*"

boy: "hmmph, totoy akong pangan ba!"      


guy: day, tudloi gud ko ug pag translate

girl: cge, go

guy: unsay iningles sa gugma

girl: love

guy: sa ghigugma tika

girl: i love you

guy: i love you too.



boy: sakit miga?

girl: huh? unsa?

boy: sakit ba ang pagka hagbong nimo gikan sa langit?



boy: drummer ka miss?

girl: dli ui...y man?

boy: you make my heart beat man gud...



boy: pila ang height nimo miga?

girl: 5'6 rah oi..

boy: dako d.i ka, gi-unxa kha nmo pag sulod sa akong kasing-kasing.




boy: miss! taxi driver ka?girl: unsa? ug ngano nka ingon man ka ana?boy: nagkalayo atong byahe nagka - mahal kita



Boy: dili lang naku e-post sa FB nga love tika ha?


Girl: ha? ngano man? dili ka ganahan maka hibaw ang kalibutan nga love ko nimu?

Boy: huh? Ikaw raman akong kalibutan...



boy: kabalo ba ka, mura ka ug password?



girl: Ngano mn?

boy: dili tika pwede malimtan..



girl: boy: pro pwede tika ilisdan..

No comments:

Post a Comment

Pick Up LInes Qoutes and Jokes



Dito nyo mahahanap lahat Pick up lines Jokes Qoutes Sana Magustohan nyo i hope you like it!